Wereldwijde autonome scheepsindustrie tot 2030 - Verbeterde werking aangeboden door autonome schepen ten opzichte van conventionele handmatige schepen zal naar verwachting de groei stimuleren

2022-10-02 14:22:45 By : Ms. winnie yu

DUBLIN, 28 september 2022 /PRNewswire/ -- Het rapport "Autonomous Ships Market Size, Market Share, Application Analysis, Regional Outlook, Growth Trends, Key Players, Competitive Strategies and Forecasts, 2022 to 2030" is toegevoegd aan ResearchAndMarkets. com's aanbod.Het rapport biedt strategische inzichten in de wereldwijde markt voor autonome schepen, samen met de marktomvang en schattingen voor de duur van 2020 tot 2030. Het genoemde onderzoek omvat een diepgaande analyse van meerdere marktsegmenten op basis van type, toepassing en transversale studie over verschillende geografische gebieden en subregio's.De studie omvat de vergelijkende analyse van verschillende segmenten voor de jaren 2019 - 2028. Het rapport geeft ook een goed beeld van de marktdynamiek, zoals marktfactoren, beperkingen en kansen.Het concept van autonome vrachtschepen bestaat al tientallen jaren.Het concept is in een stroomversnelling gekomen met de komst van geavanceerde sensortechnologie die de ontwikkeling van zelfrijdende auto's en onbemande vliegtuigen mogelijk maakt.Autonome schepen zijn onbemande schepen die op afstand worden bediend vanuit controlestations aan de wal.Dit elimineert vrijwel de noodzaak voor enig menselijk personeel aan boord.Autonome schepen zijn gebaseerd op drie basiscomponenten nl.sensorcombinatie, besturingsalgoritme en communicatie.Sensorcombinatie omvat het samenvoegen van verschillende soorten radars, warmtebeeldsensoren, LiDAR, visuele camera's en verschillende andere sensoren.De gegevens die van alle bovengenoemde apparaten zijn verzameld, worden gebruikt om een ​​nauwkeurig beeld te krijgen van de omgevingsomstandigheden.Het besturingsalgoritme is ontworpen om de gegevens die zijn verzameld van het sensornetwerk te analyseren voor navigatie en het vermijden van botsingen.De communicatiemodule is verantwoordelijk voor de connectiviteit met satelliet en controlestation.De algehele autonome "schepenmarkt" zal naar verwachting worden aangedreven door de verbeterde operatie die deze schepen bieden ten opzichte van conventionele handmatige schepen.Er wordt aangenomen dat autonome schepen de bedrijfskosten met bijna 20% kunnen verlagen.Bovendien elimineren autonome schepen de mogelijkheid van menselijke fouten, waardoor het aantal ongevallen wordt verminderd.Verder wordt ook marktgroei verwacht door de stijgende militaire budgetten boven onbemande systemen.De toenemende technologische vooruitgang zal naar schatting een aanzienlijke impuls geven aan de adoptie van autonome schepen in de defensiesector.Niettemin vormen het gebrek aan regelgevingskader en de dreiging van cyberaanvallen een aanzienlijke uitdaging voor de marktgroei.Om strategische besluitvormers te helpen, bevat het rapport ook concurrentieprofilering van de toonaangevende leveranciers van autonome schepen, marktpositionering en belangrijke ontwikkelingen.Enkele van de belangrijkste spelers die in het rapport worden geprofileerd, zijn Kongsberg Gruppen ASA, Rolls-Royce Holdings Plc, Automated Ships Ltd., Mitsui OSK Lines / Mitsui Engineering - Shipbuilding Co., ASV Global en Vigor Industrial.Andere diepgaande analyses in het rapport omvatten:Huidige en toekomstige markttrends om de aanstaande aantrekkelijke markten binnen de autonome scheepsindustrie te rechtvaardigenMarktaanjagers, marktbelemmeringen en hun impact op de marktgroeiAchterblijvende 2-jarige marktomvanggegevens (2020 & 2021)Dit onderzoeksrapport vertegenwoordigt de analyse van elk segment van 2020 tot 2030, waarbij 2021 als basisjaar wordt beschouwd.Samengestelde jaarlijkse groeisnelheid (CAGR) voor elk van de respectieve segmenten geschat voor de prognoseperiode van 2022 tot 2030. Het huidige rapport bevat kwantitatieve marktschattingen voor elke micromarkt voor elke geografische regio en kwalitatieve marktanalyse zoals micro- en macro-omgevingsanalyse , markttrends, concurrentie-intelligentie, segmentanalyse, porters five force-model, topwinnende strategieën, topinvesteringsmarkten, opkomende trends en technologische analyse, casestudy's, strategische conclusies en aanbevelingen en andere belangrijke marktinzichten.Belangrijke vragen beantwoord in dit rapportWat zijn de belangrijkste micro- en macro-omgevingsfactoren die de groei van de Autonomous Ships-markt beïnvloeden?Wat zijn de belangrijkste investeringszakken met betrekking tot productsegmenten en geografische gebieden op dit moment en tijdens de prognoseperiode?Geschatte prognose en marktprognoses tot 2030.Welk segment is goed voor de snelste CAGR tijdens de prognoseperiode?Welk marktsegment heeft een groter marktaandeel en waarom?Investeren lage- en middeninkomenseconomieën in de markt voor autonome schepen?Wat is de grootste regionale markt voor de autonome schepen-markt?Wat zijn de markttrends en -dynamiek in opkomende markten zoals Azië-Pacific, Latijns-Amerika en het Midden-Oosten-Afrika?Wat zijn de belangrijkste trends die de marktgroei van Autonomous Ships aansturen?Wie zijn de belangrijkste concurrenten en wat zijn hun belangrijkste strategieën om hun marktaanwezigheid op de Autonome schepen-markt wereldwijd te verbeteren?3. Autonome scheepsmarkt: bedrijfsvooruitzichten en marktdynamiek 3.1.Inleiding 3.2.Wereldwijde marktwaarde van autonome schepen, 2020 - 2030, (US$ miljard) 3.3.Marktdynamiek 3.3.1.Marktaanjagers 3.3.2.Marktbeperkingen 3.3.3.Belangrijkste uitdagingen 3.3.4.Belangrijkste kansen 3.4.Impactanalyse van drijfveren en beperkingen 3.5.Wip-analyse 3.6.Porters vijfkrachtenmodel 3.6.1.Leveranciersmacht 3.6.2.Kopersmacht 3.6.3.Dreiging van vervangingen 3.6.4.Dreiging van nieuwkomers 3.6.5.Competitieve rivaliteit 3.7.PESTEL-analyse 3.7.1.Politiek landschap 3.7.2.Economisch landschap 3.7.3.Technologielandschap 3.7.4.Juridisch landschap 3.7.5.Sociaal landschap 3.8.Heptalyse-analyse 3.9.Kritisch onderzoek van zakelijke problemen door middel van vijf waarom-analyse van hoofdoorzaken en relevante oplossingen4. Autonome scheepsmarkt: door Autonomy, 2020-2030, USD (miljard) 4.1.Marktoverzicht 4.2.Groei- en omzetanalyse: 2021 versus 2030 4.3.Marktsegmentatie 4.3.1.Gedeeltelijke automatisering 4.3.2.Op afstand bediend 4.3.3.Volledig autonoom5. Autonome scheepsmarkt: per oplossing, 2020-2030, USD (miljard) 5.1.Marktoverzicht 5.2.Groei- en omzetanalyse: 2021 versus 2030 5.3.Marktsegmentatie 5.3.1.Communicatie & Connectiviteit 5.3.2.Intelligente bewustzijnssystemen 5.3.2.1.Alarmbeheersystemen 5.3.2.2.Bewakings- en veiligheidssystemen 5.3.2.3.Navigatiesystemen 5.3.2.3.1.LiDAR 5.3.2.3.2.GPS 5.3.2.3.3.Traagheidsnavigatiesysteem 5.3.2.3.4.Radar 5.3.2.3.5.Automatisch identificatiesysteem 5.3.2.3.6.Optische en infraroodcamera's 5.3.2.3.7.Hoge resolutie sonar 5.3.2.4.Betrouwbaarheids-, gezondheids- en veiligheidsbeheersystemen 5.3.2.5.Beheersystemen voor scheepsinformatie 5.3.2.6.Ballastbeheersystemen 5.3.2.7.Aandrijvingscontrolesystemen 5.3.2.8.Machinebeheersystemen 5.3.2.9.Boegschroefbesturingssystemen 5.3.2.10.Energiebeheersystemen 5.3.3.Programmatuur 5.3.3.1.Wagenparkbeheersoftware 5.3.3.2.Gegevensanalysesoftware 5.3.3.3.Kunstmatige intelligentie 5.3.4.structuren6. Autonome scheepsmarkt: per scheepstype, 2020-2030, USD (miljard) 6.1.Marktoverzicht 6.2.Groei- en omzetanalyse: 2021 versus 2030 6.3.Marktsegmentatie 6.3.1.Commercieel 6.3.1.1.Bulkcarriers 6.3.1.2.Gastankers 6.3.1.3.Tankers 6.3.1.4.Passagiers en cruises 6.3.1.5.Droge lading 6.3.1.6.Containers 6.3.1.7.Stukgoed 6.3.1.8.Overige 6.3.2.Defensie 6.3.2.1.Vliegdekschepen 6.3.2.2.Amfibisch 6.3.2.3.Vernietigers 6.3.2.4.Fregatten 6.3.2.5.Onderzeeërs 6.3.2.6.Kernonderzeeërs7. Autonome scheepsmarkt: per voortstuwing, 2020-2030, USD (miljard) 7.1.Marktoverzicht 7.2.Groei- en omzetanalyse: 2021 versus 2030 7.3.Marktsegmentatie 7.3.1.Volledig elektrisch 7.3.2.Hybride 7.3.3.Gebruikelijke8. Autonome scheepsmarkt: per eindgebruiker, 2020-2030, USD (miljard) 8.1.Marktoverzicht 8.2.Groei- en omzetanalyse: 2021 versus 2030 8.3.Marktsegmentatie 8.3.1.Lijnpassing 8.3.2.Retrofit 9. Noord-Amerikaanse autonome scheepsmarkt, 2020-2030, USD (miljard)10. Autonome scheepsmarkt in het VK en de Europese Unie, 2020-2030, USD (miljard)11. Azië-Pacific autonome schepenmarkt, 2020-2030, USD (miljard)12. Latijns-Amerikaanse markt voor autonome schepen, 2020-2030, USD (miljard)13. Autonome scheepsmarkt in het Midden-Oosten en Afrika, 2020-2030, USD (miljard)14. Bedrijfsprofiel 14.1.Kongsberg Gruppen ASA 14.1.1.Bedrijfsoverzicht 14.1.2.Financiële prestaties 14.1.3.Productportfolio 14.1.4.Strategische initiatieven 14.2.Rolls-Royce Holdings PLC 14.2.1.Bedrijfsoverzicht 14.2.2.Financiële prestaties 14.2.3.Productportfolio 14.2.4.Strategische initiatieven 14.3.Automated Ships Ltd. 14.3.1.Bedrijfsoverzicht 14.3.2.Financiële prestaties 14.3.3.Productportfolio 14.3.4.Strategische initiatieven 14.4.Mitsui OSK Lines / Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. 14.4.1.Bedrijfsoverzicht 14.4.2.Financiële prestaties 14.4.3.Productportfolio 14.4.4.Strategische initiatieven 14.5.ASV Global en Vigor Industrial 14.5.1.Bedrijfsoverzicht 14.5.2.Financiële prestaties 14.5.3.Productportfolio 14.5.4.Strategische initiatievenGa voor meer informatie over dit rapport naar https://www.researchandmarkets.com/r/66nc27Onderzoek en markten Laura Wood, Senior Manager press@researchandmarkets.com Voor EST-kantooruren Bel +1-917-300-0470 Voor VS/CAN Gratis bel +1-800-526-8630 Voor GMT-kantooruren Bel +353-1 -416-8900 VS Fax: 646-607-1907 Fax (buiten VS): +353-1-481-1716Logo: https://mma.prnewswire.com/media/539438/Research_and_Markets_Logo.jpgBekijk originele inhoud: https://www.prnewswire.com/news-releases/worldwide-autonomous-ships-industry-to-2030---enhanced-operation-offered-by-autonomous-vessels-over-conventional-manual- schepen-naar verwachting-om-groei te stimuleren-301635573.htmlAls deze indicator, die eerder de bodem van de berenmarkt heeft genoemd, juist is, zou de aandelenmarkt nog veel verder moeten dalen.David Trainer, de CEO van investeringsonderzoeksbureau New Constructs, meent dat er nu ongeveer 300 beursgenoteerde zombiebedrijven zijn.(Bloomberg) -- Een vertrouwenscrisis in de vooruitzichten voor de Britse financiën was de laatste aanleiding voor risicomijding, waardoor de S&P 500-index naar een dieptepunt van bijna twee jaar werd gesleept.Maar met het beleggerssentiment in de goot en de Bank of England die belooft het chequeboek te openen om de obligatiemarkt te ondersteunen, zou er een nieuwe bearmarktrally voor aandelen in het verschiet kunnen liggen? Meest gelezen van BloombergGazprom stopt gasleveringen aan Italië in de nieuwste energiestrijd Stampede doodt 131 na gebruik van traangasSemiconductor-aandelen zijn de afgelopen maanden gedaald te midden van een afnemende vraag, waarbij de S&P Semiconductors Select Industry Index dit jaar met 36% is gedaald.Analisten van Bank of America bespraken onlangs hun favoriete keuzes in de sector.Volgens MoffettNathanson heeft de bearmarkt in softwareaandelen al veel langer geduurd dan de typische daling.Nu ze het laatste kwartaal van kalenderjaar 2022 ingaan, vragen veel beleggers zich waarschijnlijk af wanneer de uitverkoop zal eindigen.Dit jaar heeft het geduld van zelfs de meest ervaren beleggers op de proef gesteld, aangezien de technologiezware Nasdaq Composite meer dan 30% is gedaald ten opzichte van zijn hoogste punt ooit, terwijl de S&P 500 meer dan 20% is gedaald.Elke investeerder in Altria Group, Inc. ( NYSE:MO ) moet op de hoogte zijn van de machtigste aandeelhoudersgroepen.Met 60...Tientallen afvaarten van Azië naar Amerikaanse havens zullen in oktober worden geannuleerd, omdat de verslechterende economische omstandigheden op de vraag drukken om goederen wereldwijd te verzenden.De tijd om te kopen is wanneer iedereen bang is.Hier zijn drie industriële aandelen die geraakt worden en waar u vandaag naar zou moeten kijken.Het is een moeilijke S&P 500-aandelenmarkt om geld aan te verdienen.Maar sommige investeerders vinden nog steeds een manier om het te doen.Waarom stelen mensen tegenwoordig?Dat is een moeilijke.Tot op zekere hoogte is het een weerspiegeling van onze tijd.Simpel gezegd, het sociale contract van Amerika staat onder druk.Musk's Twitter-overname hangt in de lucht, maar zijn leiderschapsstijl vertegenwoordigt veel van de kwaliteiten die de oprichter van het bedrijf lijkt te bewonderen.Deze topbedrijven smeken om te worden gekocht na een piekdaling van 34% in de Nasdaq Composite.Als je wilt weten wie AbbVie Inc. echt controleert (NYSE:ABBBV), dan moet je kijken naar de samenstelling van zijn aandeel...Een belangrijke reden waarom investeerders, economen en beleidsmakers de inflatie allemaal hebben onderschat, is dat ze de jaren zeventig hebben genegeerd, zegt Ethan Harris van BofA.Wat is er beter dan een groeiaandeel dat in het verleden goed heeft gepresteerd?Het antwoord is eenvoudig: een groeiaandeel dat in de toekomst goed moet presteren.Dit is waarom ze kozen voor Eli Lilly (NYSE: LLY), Pfizer (NYSE: PFE) en Vertex Pharmaceuticals (NASDAQ: VRTX).Wanneer u op zoek bent naar de beste kunstmatige-intelligentieaandelen om te kopen, identificeer dan bedrijven die AI-technologie gebruiken om producten te verbeteren of een strategisch voordeel te behalen, zoals Google, Microsoft en Nvidia.Deze twee energieaandelen vermijden grotendeels de ups en downs van de olieprijzen, terwijl deze andere direct verband houdt met die schommelingen.Ja, Carnival rapporteerde een groter dan verwacht verlies, maar in dit geval is het, in tegenstelling tot een cruise, de bestemming en niet de reis voor de cruisemaatschappijen.AT&T Inc. zei vrijdag dat het zijn kwartaaldividend handhaafde op 27,75 cent per aandeel, betaalbaar op 1 november aan aandeelhouders van record op 10 oktober. Nu de aandelen van het telecommunicatie- en mediabedrijf in de middaghandel met 0,8% zijn gedaald, impliceert het jaarlijkse dividendpercentage een dividendrendement van 7,21%, in vergelijking met het rendement voor de SPDR Communication Services Select Sector ETF van 1,17% en het impliciete rendement voor de S&P 500 van 1,83%, en het rendement van de 10-jarige schatkist van 3,742%.Het aandeel van AT&T was de n