Allison Transmission en Hino Trucks werken samen aan BEV-vrachtwagens - Waste Today

2022-05-29 09:32:14 By : Ms. Baidu CN

Hino zal Allison's eGen Power 100D e-Axle integreren in zijn klasse 6, 7 en 8 BEV-trucks.Allison Transmission, gevestigd in Indianapolis, een ontwerper en fabrikant van conventionele, elektrisch hybride en volledig elektrische aandrijfoplossingen voor voertuigen, heeft aangekondigd dat het door Hino Trucks, Novi, Michigan is geselecteerd als ontwikkelingspartner voor e-Axle voor klasse 6, 7 en 8 batterij elektrisch voertuig (BV) vrachtwagens.De twee bedrijven hebben het raamwerk ondertekend achter een uitgebreide strategische gezamenlijke samenwerkingsovereenkomst (JCA) die voortbouwt op het langdurige partnerschap dat Allison en Hino delen in de conventionele transmissieruimte.Door deze overeenkomst zal Hino Allison's eGen Power 100D e-Axle in hun voertuigen integreren, aangezien de twee bedrijven "samenwerken om een ​​echt gedifferentieerd product voor eindgebruikers te bouwen", met de start van de productie van een laag volume, bedoeld in het begin van 2023."Dit is een opwindende ontwikkeling, aangezien we onze portfolio van geëlektrificeerde producten blijven uitbreiden ter ondersteuning van onze belofte om de meest betrouwbare en gewaardeerde voortstuwingsoplossingen ter wereld te bieden", zegt Rohan Barua, vice-president van North America Sales, Global Channel and Aftermarket voor Allison Transmissie.“We zijn verheugd om onze langdurige relatie met Hino Trucks voort te zetten bij het leveren van innovatieve oplossingen voor onze wederzijdse klanten.Net zoals de Allison 2000- en 3000-serie het standaard transmissieaanbod zijn in de conventionele dieselaangedreven Hino-voertuigen, zal de volgende generatie Allison commerciële EV-aandrijflijnen de BEV-trucks van Hino aandrijven, met dezelfde bewezen prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid als de combinatie van de Hino-Allison merken vertegenwoordigen.”Hino kondigde Project Z in oktober 2020 aan en is sindsdien blijven samenwerken met Allison bij het ontwerpen van BEV-oplossingen die zijn afgestemd op de Noord-Amerikaanse markten voor middelzware en zware bedrijfsvoertuigen.Als onderdeel van het werk dat wordt ondernomen met Hino en andere ontwikkelingspartner-klanten, heeft Allison de lancering aangekondigd van een nieuw e-Axle-product dat zal worden toegevoegd aan de eGen Power-familie, de eGen Power 100S.De eGen Power 100S bevat verschillende van de kerncomponenten die worden aangeboden in de eGen Power 100D, en verpakt deze elementen in een lichter en compacter ontwerp dat het best geschikt is voor voertuigen van klasse 6 en 7, en in een tandemconfiguratie voor klasse 8 6x4-voertuigen.Volgens de voorwaarden van de JCA zal Hino de eerste wereldwijde OEM zijn die de eGen Power 100S integreert, waardoor een partnerschap wordt gegarandeerd in voertuigen van klasse 6 tot en met klasse 8."We zijn verheugd om onze samenwerking met Allison te formaliseren voor de integratie van hun eGen Power elektrische assen in Hino's klasse 6, 7 en 8 BEV line-up", zegt Glenn Ellis, senior vice president Customer Experience bij Hino Trucks.“Het is vooral opwindend om de eerste OEM te zijn die de eGen Power 100S integreert in onze klasse 6 en 7 BEV-trucks, wat een nieuwe cruciale stap betekent in Hino's Project Z, Path to Zero-initiatief dat we eind vorig jaar hebben aangekondigd.Of het nu gaat om onze conventionele dieselaangedreven producten of onze elektrische voortstuwingsplatforms van de volgende generatie, onze wederzijdse klanten verwachten betrouwbare en duurzame oplossingen van de samenwerking tussen Hino en Allison.Ik ben ervan overtuigd dat we die belofte zullen blijven waarmaken."C&D-recyclers in de staat hebben de complicaties opgemerkt die de vorige wetgeving aan Californische bedrijven oplegde.Californiërs, landbouwindustrie, lokale overheden en bedrijven hebben nu meer mogelijkheden om behandeld houtafval te verwijderen met de goedkeuring van recente wetgeving.Gouverneur Gavin Newsom van Californië ondertekende op 31 augustus AB 332 als wet nadat het unaniem was goedgekeurd door de wetgevende macht van Californië.Het wetsvoorstel had een urgentieclausule, waardoor het onmiddellijk in werking kon treden.AB 332 omvat statutair de voormalige Alternative Management Standards (AMS) voor behandeld houtafval, waardoor met conserveringsmiddel behandeld houtafval kon worden gestort in het met composiet beklede gedeelte van een goedgekeurde stortplaats voor vast afval."De passage van AB 332 is een enorme overwinning voor huiseigenaren, aannemers, bouwers, milieuactivisten en onze infrastructuur", zegt Dallin Brooks, uitvoerend directeur van het Western Wood Preservers Institute (WWPI)."De brede steun voor dit wetsvoorstel bevestigt opnieuw dat behandeld houtafval veilig kan worden verwijderd en tegelijkertijd milieuvoordelen oplevert."In december 2020 spraken C&D-recyclers in de staat met het tijdschrift Construction & Demolition Recycling over de complicaties die de vorige wetgeving oplegde aan Californische bedrijven.De AMS was al bijna 15 jaar van kracht voordat het programma op 1 januari afliep. Dit zorgde voor grote problemen voor iedereen die verduurzaamd hout moest afvoeren.Als gevolg hiervan was de verwijdering van behandeld hout gedurende de eerste drie maanden van 2021 alleen toegestaan ​​op een stortplaats voor gevaarlijk afval.In maart heeft het California Dept. of Toxic Substance Control (DTSC) een variantieprogramma opgesteld waarbij degenen die behandeld hout afvoeren, varianten konden kopen die het mogelijk maken ze te verwijderen op goedgekeurde met composiet beklede stortplaatsen volgens de bepalingen van de AMS.Met de goedkeuring van AB 332 worden alle afwijkingen van behandeld houtafval onwerkzaam en niet langer van kracht.Dit zou echter geen probleem moeten zijn, aangezien de nieuwe wet meer verwijderingsopties creëert met eerder goedgekeurde verwerkingsbepalingen.Voor meer informatie over de verwijdering van behandeld houtafval kunnen geïnteresseerden de DTSC-website raadplegen.Brooks schreef de goedkeuring van het wetsvoorstel toe aan een uitgebreide industriële coalitie, waaronder houtconserveerders, lokale jurisdicties, afvaltransporteurs, aannemers, distributeurs van bouwmaterialen, landbouwverenigingen en milieuactivisten, evenals vele andere aangesloten industrieën.“We hebben in de afgelopen twee decennia een bewezen staat van dienst getoond op het gebied van verantwoorde en veilige verwijdering van behandeld hout op een manier die het milieu beschermt en tegelijkertijd eenvoudige naleving mogelijk maakt.We zijn blij dat wetgevers en de gouverneur het erover eens zijn dat de AMS de verstandigste manier is om behandeld hout te verwijderen aan het einde van de levensduur”, zegt Brooks.WWPI zegt dat het zal samenwerken met belanghebbenden zoals DTSC, stortplaatsen, overslagstations en vervoerders om te zorgen voor een soepele herimplementatie van verwijderingsopties en om voorlichting te geven over verwijderingshandelingen.De overname vergroot Biffa's industriële en commerciële inzamelings- en recyclingvoetafdruk.Biffa plc, een groot geïntegreerd afvalbeheerbedrijf gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, heeft aangekondigd dat het de overname van de inzamelingsactiviteiten en bepaalde recyclingactiva van Viridor Waste Management Ltd., ook gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, heeft afgerond. Biffa kondigde aanvankelijk de overname aan op 21 mei. Viridor verkocht de activa aan Biffa voor 126 miljoen pond (of ongeveer $ 154,3 miljoen).Het bedrijf meldt dat de overname Biffa's industriële en commerciële (I&C) inzamelingsactiviteiten en recyclingmogelijkheden uitbreidt, het klantenbestand van het bedrijf verbreedt en zijn positie als leider in duurzaam afvalbeheer in het VK verstevigt. Biffa is nu eigenaar van Viridor's netwerk van 15 I&C-depots voor bedrijven afval.De overname verstevigt ook Biffa's staat van dienst als consolidator van de Britse I&C-inzamelingsmarkt en geeft de toewijding van het bedrijf aan een duurzaamheidsstrategie aan, waardoor het bedrijf een van de grootste recyclers van post-consumer materialen in het VK is, stelt het bedrijf in een persbericht over de overname.“De overname van de inzamelingsactiviteiten van Viridor en bepaalde recyclingactiva is weer een belangrijke stap voor Biffa, waarmee we onze leiderspositie in een aantal van onze kernmarkten versterken en de uitvoering van onze groeistrategie versnellen, terwijl we de unieke positie van de groep in het hart van de circulaire economie”, zegt Michael Topham, chief executive van Biffa."Namens iedereen bij Biffa ben ik verheugd om onze nieuwe Viridor-collega's officieel te verwelkomen in het bedrijf en ik kijk ernaar uit om samen te werken terwijl we doorgaan met het nastreven van de opwindende groeimogelijkheden die voor ons liggen."Het bedrijf introduceert een shreddermodel met twee assen dat is ontworpen voor continu voorvernietigen in meerdere ploegen.Untha America, Hampton, New Hampshire, heeft een shredder met twee assen uitgebracht, de ZR, die is ontworpen voor continu voorvernietigen met meerdere ploegen – zelfs bij het hanteren van moeilijke materialen die sommigen als economisch onversnipperd beschouwen, zegt het bedrijf.Zijn debuut volgt op 24 maanden onderzoek en ontwikkeling, inclusief prototypetests in Europa.Volgens het bedrijf belooft de shredder de laagste life cycle costing (LCC) voor afval-, hout-, elektronica- en metaalversnippering in zijn klasse.Untha zegt dat de aandrijving met lage snelheid en het hoge koppel van de machine zware toepassingen aankan met een hoog niveau van versnippering en, uiteindelijk, beschikbaarheid van de fabriek.Het modulaire, snel verwisselbare snijtafelontwerp biedt ook veelzijdigheid.De ZR2400H is ontworpen voor een hoge verwerkingscapaciteit bij het grof versnipperen van een verscheidenheid aan volumineus materiaal, commercieel en industrieel materiaal, houtschroot, vast gemeentelijk afval, matrassen, tapijten, bielzen, balen en opgerolde goederen.Verkrijgbaar als een statische of mobiele machine met rupsbanden, het doel van dit model is volumevermindering, materiaalafbraak voor verdere behandeling en productie van alternatieve brandstof, zegt Untha.Dit snijsysteem is geschikt voor cementfabrieken, de biomassa- en energieterugwinningsindustrie, materiaalterugwinningsinstallaties (MRF's), sorteer- en afvalverwerkingsbedrijven.De ZR2400W is ontworpen voor het versnipperen van metaalschroot en verwerkt ook e-schroot en grote huishoudelijke apparaten voor downstream-sortering.Het bedrijf zegt dat het ideaal is voor metaalverwerkers, recyclers en aluminium- en metaalfabrikanten.De ZR-voorvernietigers hebben een onafhankelijke, bidirectionele asrotatie om materiaal in voorwaartse en achterwaartse richting te grijpen, te scheren en los te maken.Beide voorvernietigers worden ook geleverd met de Untha Eco Power Drive met watergekoelde synchrone motoren, die volgens het bedrijf het energieverbruik tot 75 procent kunnen verminderen.Sales Director Peter Streinik zegt: “Met de ZR hebben we het over een betrouwbare krachtpatser die zichzelf terugbetaalt.Net als al onze papiervernietigers is de innovatie ontworpen voor lange onderhoudsintervallen, eenvoudig onderhoud, veilige bediening en een hoge uptime.Maar wat hem echt zal laten opvallen in zijn klasse, is het vermogen om moeilijke materialen aan te pakken, tegen lage kosten.ZR-vernietigers worden geleverd met Untha Genius, het conditiebewakingssysteem van het bedrijf dat operators toegang geeft tot de prestatiegegevens van hun shredder, in realtime, vanaf elk apparaat.Hubert A. Schwarz, hoofd verwerking en procesontwikkeling bij het Oostenrijkse gereedschapsbedrijf Schaufler, dat het ZR-prototype gedurende 12 maanden heeft uitgeprobeerd tijdens de R&D-fase van de machine, zegt: "De belangrijkste voordelen van de ZR zijn veelzijdigheid - de unit kan zowel versnipperen als grote, grove [non-ferro] metalen en composieten;snelle, gemakkelijke en efficiënte reiniging en onderhoud;en laag energieverbruik - in vergelijking met andere fabrikanten besparen we $ 82.000 aan energiekosten per jaar als gevolg van het gebruik van de ZR.”De nieuwe verbetering spant automatisch de riemen aan en minimaliseert de onderhoudsvereisten.Prab Inc., een fabrikant van apparatuur en systemen voor het verwerken van metaalschroot, gevestigd in Kalamazoo, Michigan, heeft het Auto-Take Up-systeem uitgebracht als een verbetering van de transportband die de banden automatisch strakker maakt en handmatige aanpassingen overbodig maakt.Naarmate kettingen op transportsystemen ouder worden, rekken ze uit, wat een van de meest voorkomende oorzaken is van voortijdige riemslijtage en ongepland onderhoud van de transportband.Volgens een persbericht van Prab Inc. kan een uitgerekte ketting ervoor zorgen dat de riem van het tandwiel glijdt en onder zichzelf opvouwt, wat leidt tot schade aan de riem, stopzetting van de productie en uitvaltijd.Om een ​​riemstoring te voorkomen, hebben operators traditioneel handmatige riemaanpassingen uitgevoerd, waarbij de machine moet worden uitgeschakeld terwijl een operator in een put onder de pers kruipt om de spanning van de riem te controleren en deze met een sleutel aan te spannen.Prab zegt dat dit soort onderhoud doorgaans twee keer per jaar moet worden herhaald.Om deze onderhoudsproblemen te voorkomen, meldt Prab dat zijn Auto-Take Up-verbetering de spanning bewaakt met behulp van loadcellen op kettingtransporteurs, waaronder stalen bandtransporteurs, sleeptransporteurs en de Prab ScrapVeyor.Het systeem is aangesloten op een PLC-bedieningspaneel, dat de spanning bewaakt en de riem automatisch aanspant, zodat handmatige aanpassingen en uitvaltijd niet meer nodig zijn.Prab zegt dat de verbetering kan worden toegevoegd aan nieuwe transportbanden of achteraf op bestaande modellen kan worden aangebracht.Als het systeem achteraf op een bestaande transportband wordt gemonteerd, kan het worden bediend met het originele bedieningspaneel van die transportband.Automatische aanpassingen kunnen worden gepland om te worden voltooid tijdens lage productietijden of ploegenwisselingen."Handmatig aanspannen van de riem verhoogt de uitvaltijd voor preventief onderhoud en, indien niet goed aangepakt, kan een riemstoring optreden die de transportband kan beschadigen", zegt Mike Hook, verkoop- en marketingdirecteur bij Prab."De Auto-Take Up elimineert de noodzaak voor handmatige bandaanpassingen voor een verbeterde uptime van de transportband."