Een nieuwe tool van Reach gebruikt AI om inhoudssuggesties te verbeteren

2022-07-31 03:12:24 By : Mr. Anton Lyu

Introductie van het Adweek Podcast-netwerk.Krijg toegang tot oneindige inspiratie in je zak over alles, van loopbaanadvies en creativiteit tot metaverse marketing en meer.Blader door alle podcasts.De Britse uitgever Reach plc, die meer dan 130 nieuwssites exploiteert, waaronder The Mirror en Manchester Evening News, kondigde maandag het commerciële debuut aan van een tool voor het aanbevelen van inhoud.Het product, genaamd Neptune Recommender, maakt gebruik van machine learning en first-party cookies om bezoekers gerichte suggesties te geven om verder te lezen.Mark Stenberg is senior mediaverslaggever van Adweek.Tekst om te kopen: hoe een nieuw product van PureWow de handel wil stroomlijnenMet het oog op de inkomsten van lezers, lanceert Grist nieuwe producten die profiteren van het huidige politieke klimaatDe strateeg brengt zijn merkaanbevelingsstijl naar de site van West ElmTips van Kyra Media over het veroveren van TikTokOrganiseer en benut uw meettoolboxOnboarding en betrokkenheid van abonnees goed gedaanWaarom marketeers gezamenlijk werkbeheer nodig hebbenHoe video te gebruiken in elke fase van de klantreisDe nieuwe gouden eeuw van televisiereclameHoe Target en J&J prioriteit geven aan hun investeringen in retailmediatechnologieHet is nu tijd om te adverteren op CTVDoor Rose McGovern, Group VP, Client Success, Programmatic and Ad Operations, DIRECTV AdvertisingDe handelstrends die marketing transformerenAdweek is de belangrijkste bron van nieuws en inzichten voor het merkmarketing-ecosysteem.