Maritieme scrubbermarkt krijgt 16.382 miljoen dollar omzet

2022-09-11 09:09:00 By : Mr. Ruochuan Zhang

24 augustus 2022 11:42 ET |Bron: Acumen Research and Consulting Acumen Research and ConsultingSeattle, 24 augustus 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- De wereldwijde markt voor mariene scrubbers was goed voor 3.558 miljoen dollar in 2021 en zal naar schatting een marktomvang van 16.382 miljoen dollar bereiken in 2030, met een CAGR van 18,8% vanaf 2022 tot 2030.Hoogtepunten van het Marine Scrubber-marktrapport:Vraag gratis voorbeeldrapport aan @https://www.acumenresearchandconsulting.com/request-sample/3079De dekking van het Marine Scrubber-marktrapport:Scheepswassers zijn uitlaatgasreinigingssystemen (EGCS) die uitlaatemissies zuiveren door gevaarlijke stoffen te verwijderen.De toenemende striktheid van regelgevingsnormen voor zwaveloxide- en stikstofoxide-emissies door overheidsinstanties zoals de Internationale Maritieme Organisatie (IMO) en de Europese Commissie drijft de marktomvang van de zeewasser.Bij het wereldwijd vervoeren van grote vrachten is de scheepvaartindustrie een van de topsubsectoren van de transportsector die voldoet aan de strenge IMO-milieunormen.Het Marine Environmental Protection Committee (MEPC) heeft prioriteit gegeven aan de eliminatie van luchtvervuiling en als gevolg daarvan zijn er tal van wetten geïmplementeerd om gevaarlijke emissies van schepen zoals koolstofdioxide, zwaveloxide en stikstofoxide te verminderen.SOx en NOx zijn beide verbrandingsproducten die als rook in de omgeving worden geloosd.Bekijk de gedetailleerde inhoudsopgave van het rapport @https://www.acumenresearchandconsulting.com/table-of-content/marine-scrubber-marketZwavelwassing is een aantrekkelijke optie om te voldoen aan de eisen van de Internationale Maritieme Organisatie en tegelijkertijd de exploitatiekosten van het schip te verlagen.Toonaangevende fabrikanten ontwikkelen scrubbertechnologieën met onderscheidende kenmerken om de maritieme industrie in staat te stellen duurzamer te opereren.Een van de trends in de markt voor zeewassers die bijdraagt ​​aan het succes van de industrie, is de groeiende belangstelling voor scheepsautomatisering.Bovendien stimuleert het toenemende gebruik van verschillende sensoren in zeewassers de marktvraag in de komende jaren.COVID-19 Impact op het marktaandeel van mariene scrubbersAls gevolg van de coronaviruspandemie vertragen of annuleren scheepseigenaren de installatie van zeewassers die giftige zwavelemissies uit hun zeeschepen halen.Scrubbers kunnen voor scheepseigenaren minder een kans worden om aan de regelgeving te voldoen als gevolg van de financiële krapte in de sector die wordt veroorzaakt door een daling van de vraag naar vrachtdiensten als gevolg van de COVID-19-crisis.De door de IMO opgelegde verplichte regelgeving voor het installeren van zeewassers vanaf 1 januari 2020 zou naar verwachting aanzienlijke kansen in de markt creëren, hoewel de komst van de coronaviruspandemie een belemmering vormde voor de groei van de zeewassermarkt.Daarnaast hebben enkele toonaangevende spelers, ondanks de COVID-19-epidemie, in 2020 een recordaantal scrubbers geleverd. Het toont de voortdurende interesse van de wereldwijde vloot in systemen voor het verminderen van uitlaatgassen als langetermijnoplossingen.Zo kreeg Wärtsilä in november 2020 een substantieel contract van Japan Marine United (JMU) voor de installatie van een scrubber van 25 MW aan boord van een nieuwe Very Large Crude Carrier (VLCC) van Japan, die in 2022 moet worden opgeleverd.Toenemende bezorgdheid over het milieu in combinatie met verbeterde overheidsregelgeving stuwen het marktaandeel van zeewassers op.De toenemende aandacht voor de veiligheid van werknemers is een andere factor die de groei van de sector stimuleert.De stijgende vraag naar zeewassers in bulkcontainers en olie/chemische schepen vergroot het marktaandeel.De hoge installatiekosten van deze systemen en de vereiste van aanzienlijke opslag aan boord om reactanten te verwerken, zijn enkele van de factoren die de marktgroei beperken.Onmiddellijke Sulphur Cap-verordening opgelegd door de International Maritime Organization (IMO) om het marktaandeel van mariene scrubbers te vergrotenVolgens de normen van de Internationale Maritieme Organisatie (IMO) moet het zwavelgehalte van brandstoffen die door koopvaardijschepen worden vervoerd, worden beperkt tot 0,5% wereldwijd en 0,1% m/m in ECA's (Emission Control Areas; The North Sea area, The Baltic Sea Area, The Verenigde Staten, Canada en het gebied van de Caribische Zee van de VS).Strengere zwavellimieten hebben de zwaveldioxide-emissies rond SECA's aanzienlijk gehalveerd, wat de inwoners van kustgebieden en havens ten goede komt, terwijl ze een kleine algemene economische impact op de sector hebben.Als gevolg hiervan worden op een groot aantal schepen uitlaatgaswassers voor de scheepvaart geïnstalleerd om aan de internationale normen en eisen te voldoen en binnen het budget te blijven.De wereldmarkt is opgedeeld in vijf categorieën: technologie, brandstoftype, scheepstype, toepassing en regio.De technologiesector is opgesplitst in natte technologie en droge technologie.Het natte technologiesegment wordt verder onderverdeeld in closed-loop, hybride en open loop.Onder hen wordt verwacht dat hybride technologie de komende jaren aanzienlijk aan kracht zal winnen vanwege de verschillende voordelen ervan in vergelijking met open- en gesloten-lustechnologieën.Op brandstoftype omvat de segmentatie MDO, MGO, LNG en hybride.Op basis van onze analyse van de industrie voor zeewassers, zal het MGO-brandstoftype waarschijnlijk een snelle groei laten zien vanwege het vermogen om zwavelemissies van relatief lagere kwaliteit in de atmosfeer te produceren.Het type schip omvat commercieel (bulkcarriers, containers, tankers en roll-on/roll-off), recreatief (cruiseschepen, jachten, veerboten), offshore (AHTS, PSV, FSV en MPSV) en marine.In 2021 genereren commerciële schepen maximale inkomsten uit de markt voor zeewassers als gevolg van de groeiende internationale handel;de recreatie- en offshore-vaartuigen groeien echter met een snelle groei tijdens het voorspelde tijdsbestek van 2022 tot 2030.Verder wordt het applicatiesegment opgesplitst in nieuwbouw en retrofit.Volgens onze marktvoorspelling voor mariene scrubbers, wordt verwacht dat de retrofit-toepassing de markt zal leiden met de grootste aandelen.De hoge groei in het segment is te danken aan de onmiddellijke verplichte installatie van zeewassers en de vereiste van minder uitgaven voor installatie op bestaande constructies in vergelijking met nieuwbouwtoepassingen.Regionale vooruitzichten voor mariene scrubbersNoord-Amerika, Latijns-Amerika, Europa, Azië-Pacific en het Midden-Oosten en Afrika zijn goed voor het grootste deel van de wereldwijde zeewasserindustrie.In 2021 heeft de Europese Unie een aanzienlijk marktaandeel van zeewassers verzameld.De toenemende wettelijke normen om de zwaveluitstoot te verminderen en het bestaan ​​van de prominente commerciële scheepvaartlijn op aarde ondersteunen de Europese markt voor zeewassers.Daarnaast nam de Noord-Amerikaanse markt voor zeewassers de op een na grootste positie in in het mondiale scenario vanwege de toegenomen budgetuitgaven voor militaire schepen en de toenemende focus op offshore-toepassingen.Azië-Pacific daarentegen zal de komende jaren waarschijnlijk het snelst groeien vanwege de toenemende vloot van schepen in landen als China, India, Japan en Zuid-Korea.Koop dit premium onderzoeksrapport –https://www.acumenresearchandconsulting.com/buy-now/0/3079Enkele prominente bedrijven in de zeewasserij die in de sector actief zijn, zijn Alfa Laval AB, Clean Marine AS, Damen Shipyards Group NV, DuPont, Ecospray Technologies Srl, Fuji Electric Co. Ltd., Kwangsung Co., Ltd., Mitsubishi Heavy Industries, Valmet Corporation, Wärtsilä Oyj Abp en Yara Marine Technologies AS.Blader door meer onderzoeksonderwerpen over de mariene sector:De marktomvang van scheepsvoortstuwingsmotoren zal naar verwachting groeien met een CAGR van ongeveer 3,7% van 2020 tot 2027 en naar verwachting de marktwaarde van ongeveer 14.684,9 miljoen dollar in 2027 bereiken.De marktomvang van mariene afdichtingsmiddelen zal naar verwachting groeien met een CAGR van ongeveer 3,7% van 2020 tot 2027 en naar verwachting de marktwaarde van ongeveer 373,7 miljoen dollar bereiken in 2027.De wereldwijde markt voor scheepscoating zal naar verwachting in 2028 een marktomvang van ongeveer $6.370 miljoen bereiken en zal naar verwachting groeien met een CAGR van ongeveer 3,3% in termen van omzet tijdens de prognoseperiode 2021 tot 2028.Blader door meer persberichten @ https://www.acumenresearchandconsulting.com/press-releasesOver Acumen Onderzoek en Advies:Acumen Research and Consulting is een wereldwijde leverancier van marktinformatie en adviesdiensten aan de markten voor informatietechnologie, investeringen, telecommunicatie, productie en consumententechnologie.ARC helpt investeringsgemeenschappen, IT-professionals en bedrijfsleiders om op feiten gebaseerde beslissingen te nemen over technologie-aankopen en om strategieën voor bedrijfsgroei te ontwikkelen om de marktconcurrentie te ondersteunen.Met een teamgrootte van meer dan 100 analisten en een collectieve ervaring van meer dan 200 jaar in de sector, verzekert Acumen Research and Consulting een combinatie van branchekennis en expertise op wereldwijd en landelijk niveau.Voor de laatste updates Volg ons op Twitter en, LinkedIn